7.29.2007

Fortfarande inget svar...

Trevlig helg har det varit! I lördags förmiddag var jag hos SSU Stockholms kongressdelegation - vi pratade politik och organisation. Viktigt och intressant. Jag har tänkt mkt på det sedan dess och upplevde det som viktiga en och en halv timma. Tack för inbjudan, diskussionen och frågorna! Ser fram emot att fortsätta diskussionerna på kongressen.

Sedan har jag hängt en massa med Åsa. Vilken fin lägenhet du fått! Och vilken god mat jag fått av dig! Pannbiffarna med höga svennepoäng var bäst. Och så farmor Astrids hembakade nötkakor så klart. Och nu har jag skaffat sån där facebook. Ni är några som tjatat på mig att jag borde göra det och medan vi åt kaka ikväll fixade vi det. Riktigt kul ju. Särskilt alla de/ni som jag inte träffat på länge, Joao, Diego, Jenny, Janna, Hanna, Conny, Cissan och ni andra, smart grej det där med facebook...

Fortfarande inget svar från Bildt... När man skickar iväg mail till honom via UD:s hemsida står det: "All inkommen e-post läses. För de e-brev som föranleder svar kan svarstiden variera beroende på arbetsbörda."Vi får väl se om Bildt/UD tycker att detta "föranleder svar". Slutrapporten "Weapons of Terror, Freeing the World of Nuclear, Biological and Chemical Arms" från The Weapons of Mass Destruction Commission (Blixkommissionen), är för viktig för att bara stå på UD och samla damm!

1 Comments:

Blogger Åsa Bjering said...

ha ha..
och nu har du snart lyckats skaffa dig fler facbookvänner än jag *muttrar bittert*. Detta trots att jag funnits på fb i säkert två månader och flera dagar längre än du... Very well.

Satt igår och slöinternetade och kom än en gång på hur absurdo det är med contractors i Irakkonflikten. Det borde man göra mer politik kring. Någon gång... Det är ju catering på mord. http://www.pbs.org/wgbh/pages/frontline/shows/warriors/faqs/

7/30/2007 2:30 em  

Skicka en kommentar

<< Home