4.01.2008

Tack för förtroendet!

I lördags var jag på Stockholms Broderskapsdistrikts årsmöte. Det genomfördes tillsammans med Stockholms läns Broderskapsdistrikt ute i Solna i den hemtrevliga Ekenbergskyrkan och inleddes med ett genomtänkt bidrag från förbundsordförande Peter Weiderud. Som talade om lördagens opinionssiffror, det svenska samhällets utveckling från agrar- till industrisamhälle och om var vi nu befinner oss. Därefter var den en fin andakt och sedan var det dags för respektive distriktsårsmöte. På vårt möte valdes jag till distriktsordförande. Tack för förtroendet! Det ska bli mycket roligt och spännande att tillsammans med styrelse och medlemmar få vara aktiv inom Broderskap i Stockholm. Det ser jag fram emot! Snart har vi vårt första styrelsemöte! Varmt grattis också till de andra som valdes på mötet!

På lördagskvällen var jag sedan tillbaka i Solna tillsammans med Shoresh på den stora kurdiska nyårsfesten i Solnahallen, alltid lika kul!

2 Comments:

Blogger Oscar said...

Hej Laila! Ville bara droppa förbi och berätta att jag börjat blogga. Bara att klicka på mitt namn här för att komma till mitt lilla tillhåll.
Hoppas att vi hörs och ses framöver någon gång! // Oscar Pettersson, SSU Piteå, Norrbotten

4/01/2008 9:20 em  
Blogger Ellen Aguirre said...

Grattis till distriktsordförandeposten!

//Ellen

4/15/2008 2:17 em  

Skicka en kommentar

<< Home