11.21.2007

Johannas och Niklas' bloggar!

Vissa dagar är bara bra dagar. Idag är en sådan dag. Dagen började bra med ett första möte med gott om diskussion och utrymme för tankar och idéer. Mitt första möte med Ruben var fantastiskt! Träffade honom och Kata efter lunch på Rival. Trevligt ställe må jag säga, särskilt med så trevligt sällskap. Ruben är en riktig liten stjärngosse, sötaste fyramånadersbarnet jag sett på länge. Men det är klart att med en stjärna till mamma blir man stjärngosse. Eftermiddagens möte var också det bra - det är slående hur bra det kan vara att träffa människor man inte träffar så ofta men borde träffa oftare. Fick en idé jag bara inte kunde låta bli att börja greja med.

I förmiddags skickade jag in min artikel om Kurdistan till Bosse. Finns att läsa i nästa nummer av Tiden som kommer ut om ett par veckor!

Vill passa på att tipsa om två fina bloggar. Johannas och Niklas. Duktiga skribenter med kloka tankar om verkligheten. Dagen blir ännu braigare av att läsa så bra bloggar.

1 Comments:

Blogger JohannaMeiding said...

Hejsan Laila, vad gullig du är som länkat till just våra bloggar! Hoppas du har det jättebra, själv fryser jag här uppe i Västernorrland.. Vi ses säkert snart!

Kram Johanna

11/21/2007 10:38 em  

Skicka en kommentar

<< Home