9.16.2007

Tillökning. Fina Luleå. Premiär

Igår växte min extended family, det har du rätt i Stina, tack för en riktigt rolig familjemiddag. Jag fick så mycket nya tankar kring det vi pratade om, ses snart igen! Trevlig resa hem, jag ska maila Lennart nu ang. det han frågade efter.

Ska om ett par timmar iväg till Luleå för att imorn bitti ge mig av till Piteå för att tala på SSU:arnas demonstration mot högerreegerinen, så här ett år efter valet. Tack för inbjudan, ska bli så roligt ses igen! En extrakväll i fina Luleå är heller aldrig fel, särskilt inte när man ska få träffa fina vänner.

Japp, imorn är det premiär! Tacktack till er som mailat med anledning av artikeln i Folkbladet igår. Tycker också det ska bli jättekul börja skriva kolumner där :) Spännande få göra det i Östergötland tycker jag.