8.01.2007

Mera tack...

...till alla mail och sms och samtal som kommit under sena kvällen och natten och nu på morgonen. Wow. Verkligen. Tack. Har inte möjlighet att svara på allt nu men ska försöka göra det vid tillfälle. Många uppmuntrande saker har kommit. Roligaste var kanske det från du min kompis som sa till mig att lyssna på både min favorit "Where Is the Love" med Black Eyed Peas och Gwen Stefanis "The Sweet Escape". Det har jag gjort nu, haha! Roligt! Men då passar den första låten mig betydligt bättre än den andra. Lyssna på den på http://www.blogmusik.net/, sök på "Where is the love" bara så kommer den upp :)

2 Comments:

Blogger Enok said...

Det får man ge dig, du är bra på att vända det faktum att du är en del av etablissemanget och är delansvarig för en jävla massa skit, till att du skulle vara emot det. Inte alla genomskådar det.

8/01/2007 11:28 fm  
Blogger Laila said...

Hej Enok, tack för ditt meddelande!

Jag sitter i SSU:s förbundsstyrelse så naturligtvis är jag "en del av etablissemanget" i den meningen. Just som du skriver. Jag är ansvarig för olika saker som jag kan diskutera om önskemål framförs om det.

Jag befinner mig i en rätt förmånlig situation eftersom jag fått så många SSU:ares förtroende att representera dem och vår gemensamma organisation. Det känns stort och fint.

Som jag ser det, så är en del av mitt ansvar att stå upp för våra värderingar och för det jag vet att många med mig tror på. Det blir än viktigare just eftersom jag ju är en del av förbundsstyrelsen, och i den meningen som du uttrycker det, "en del av etablissemanget". Med detta som utgångspunkt är jag så klart beredd att diskutera sådant jag är ansvarig för. Det är ju dessutom en del av mitt uppdrag att göra det.

Vänlig hälsning,
Laila

8/01/2007 12:35 em  

Skicka en kommentar

<< Home