8.29.2007

Leda allsång? Mama mia...

Snart är det ett år sedan borgarna rivstartade sitt systemskifte. Det är viktigt att uppmärksamma. Den 17e ska jag delta på en manifestation och den 18e ska jag demonstrera här i Stockholm. Gör det du också. Om demon den 18e kan du läsa här, anmäl dig du också!

Både igår och idag har varit sådana där roliga dagar. Ni vet sådana när den ena saken händer efter den andra som gör att man på kvällen har små rynkor vid munnen för att man varit så glad. Igår var det mycket kul, men höjdpunkten var nog Linneas födelsedagskalas med alla de goda tårtorna. Trevliga samtal och roliga människor. Grattis igen Linnea och tack för inbjudan! På väg hem från kalaset stötte jag på Lars B och Johanna S från Figeholm som jag inte träffat på år och dar. Bokstavligen. Tänk att vi bara bor några gator från varandra, vad kul det ska bli att ses om några dagar!

När jag träffar gamla vänner så där saknar jag Oskarshamn. Men nästa helg bär det hemåt igen, ska bli kul träffa päronen och kompisar. Och så ska jag till Mörbylånga också och delta i allsången på arbetarekommunens öppna kräftskiva. Har till och med blivit tillfrågad att vara med och leda den. Mama mia, ska bli spännande... :) Tack för inbjudan Margaretha och Anna! Ska bli skönt att träffas igen.

2 Comments:

Blogger Linnea said...

Det var jättekul att du kom, jag hade en väldigt trevlig kväll själv och jag ska läsa boken mycket koncentrerat! :) Hoppas att vi ses snart igen och kan hinna diskutera lite mer, nu var det mycket samtidigt med att försöka hinna prata med alla och samtidigt försöka vara nån slags värdinna. Vi hörs!
Kram
Linnea

8/29/2007 7:49 em  
Blogger Laila said...

Du var en supervärd! Dessutom är jag mkt impad över tårtorna må jag säga. Vi hörs och ses :)
Kram!
Laila

8/29/2007 10:20 em  

Skicka en kommentar

<< Home