5.23.2007

Help från -95

Hittade en av mina första skivor när jag letade efter en annan i bokhyllan. Help som kom ut 1995 till stöd för War Child's hjälpinsatser i Bosnien-Herzegovina. Bästa spåren är nog fortfarande The Stone Roses' bidrag och The Charlatans Time for Livin'. Blurs spår håller. Hittade sedan skivan jag letade efter: Manic Street Preachers Everything must go som är lika bra varje gång. Dom är också med på Help. Med en cover av Raindrops Keep Falling On My Head. Riktigt bra! Bra att lyssna på när man skriver.

2 Comments:

Blogger Hanna said...

Åh, den skivan har jag också kvar i samlingen!

5/24/2007 11:33 em  
Blogger Laila said...

:) Ska bli kul att ses snart! Jag har just kommit hit till Gbg och jag ser verkligen fram emot konferensen. Lycka till med det du ska göra innan du kommer hit :) Hälsa!

Laila

5/25/2007 12:14 fm  

Skicka en kommentar

<< Home