4.28.2007

Klart jag sa ja!

Läste min mail nu. Hade fått mail från partiet med frågan om jag vill sitta i partiets internationella rådslagsgrupp. Har också läst om det på hemsidan. Ojoj. Klart jag sa ja! Jag har en massa idéer och saker som jag vet många tycker är viktiga att ta upp. Vet att du också har det! Du kan väl höra av dig om du vill. Maila till exempel till laila.naraghi@ssu.se. Jag hoppas att vi hörs!

Inte minst förra året hade jag kontakt med en massa unga med en massa åsikter om FN, världen och orättvisor, eftersom jag var delegat till FN:s generalförsamling utsedd av LSU. I år är det Gabriel Ehrling som har utsetts till det och som är Sveriges ungdomsorganisationers representant. Här kan du följa hans arbete eller kontakta honom!

3 Comments:

Anonymous Anonym said...

helt rätt gjort! :) du vi måste ses snart! :)

4/28/2007 9:10 em  
Blogger Laila said...

Så klart, hör av dig, maila eller ring! :)
Laila

4/29/2007 10:54 fm  
Blogger Åsa Bjering said...

Vad bra. Du, Wallström och Eliasson. Kraft, Europa och INterdependence. Det kommer bli bra. Grattis (s)!

5/01/2007 12:49 em  

Skicka en kommentar

<< Home