3.29.2007

Fjaril (men med tva prickar over a:et)

Ja Carl-Richard, det ar jattebra att du har hittat hit! Datorn jag sitter pa ar lite seg sa det funkar inte att svara i kommentarsfunktionen... Och visst, ar jag rik pa ngt sa ar det pa ord. Det ar gott att vara det. De ar enkla att dela med sig utav, att snappa upp och att byta. Igar satt jag och pratade sprak med nagra kamrater fran Nederlanderna och Tyskland. De gick igenom hela sitt svenska ordforrad... Och sedan larde de sig ett nytt: Korv.

Ett av mina favoritord ar fjaril (med tva pricar over a:et sa klart).

Na, nu maste jag ga, vi ska snart ha mote. Imorgon startar ECOSY:s kongress har i Warszawa och vi har presidiummote hela dagen for att forbereda (ECOSY ar en samorganisation for alla socialdemokratiska ungdomsforbund i Europa dar jag ar vicepresident).

Ska bli kul att traffa alla som kommer hit idag fran Europas alla horn!

Vi hors!